Întrebări Frecvente


11

Plasezi Comanda Telefonic

22

Trimiți Pachetul

33

Reparăm Produsul

44

Verifici și Plătești


1Ce garanție am că o să primesc telefonul înapoi?
Avem peste 1500 de clienți fericiți și doar recenzii cu 5 Stele.
2Cât durează procedeul de reparație?
În 95% din cazuri o reparație durează 2-3 ore din momentul în care telefonul a ajuns la noi. Dacă te hotărăști să trimiți telefonul la Smart Glass GSM prin curier, toată reparația va dura undeva la 4-5 zile lucrătoare.
3Cât durează garanția?
Vă oferim o garanție de 30 zile, dacă apare o problemă în urma reparației efectuate de către noi, o să vă reparam telefonul gratis, iar dacă este cazul transportul va fi suportat de către noi.
4Care este programul de lucru ?
Programul nostru de muncă este: Luni – Vineri : 09.00 – 18.00 Sâmbătă și Duminică este închis

FAQ

Acestea sunt cele mai întâlnite întrebări pe care întâlnim. Dacă aveți alte întrebări sau probleme, vă rugăm să ne contactați.
Locaţie

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close