Întrebări Frecvente


11

Plasezi Comanda Telefonic

22

Trimiți Pachetul

33

Reparăm Produsul

44

Verifici și Plătești


1Ce garanție am că o să primesc telefonul înapoi?
Avem peste 1500 de clienți fericiți și doar recenzii cu 5 Stele.
2Cât durează procedeul de reparație?
În 95% din cazuri o reparație durează 2-3 ore din momentul în care telefonul a ajuns la noi. Dacă te hotărăști să trimiți telefonul la Smart Glass GSM prin curier, toată reparația va dura undeva la 4-5 zile lucrătoare.
3Cât durează garanția?
Vă oferim o garanție de 30 zile, dacă apare o problemă în urma reparației efectuate de către noi, o să vă reparam telefonul gratis, iar dacă este cazul transportul va fi suportat de către noi.
4Care este programul de lucru ?
Programul nostru de muncă este: Luni – Vineri : 09.00 – 18.00 Sâmbătă și Duminică este închis

FAQ

Acestea sunt cele mai întâlnite întrebări pe care întâlnim. Dacă aveți alte întrebări sau probleme, vă rugăm să ne contactați.
Locaţie